A vadonatúj CBR1000RR-R Fireblade és Fireblade SP a főszereplő a Honda EICMA-standján
Leleplezik a kifejezetten zártpályás használatra fejlesztett CBR1000RR-R Fireblade-et, illetve Fireblade SP-t.
2019. 11. 05.
Leleplezik a kifejezetten zártpályás használatra fejlesztett CBR1000RR-R Fireblade-et, illetve Fireblade SP-t.
2019. 11. 05.
Zsinórban ötödször szolgál a Honda-újdonságok bemutatkozásának helyszínéül a márka – Milánói Motorkiállításon berendezett – Design Studiója. Idén a CB4X Concept ünnepli itt premierjét, újfent bizonyítva, hogy az EICMA milyen fontos a gyártó számára.
2019. 11. 05.
Leleplezik a kifejezetten zártpályás használatra fejlesztett CBR1000RR-R Fireblade-et, illetve Fireblade SP-t.
2019. 11. 05.
Zsinórban ötödször szolgál a Honda-újdonságok bemutatkozásának helyszínéül a márka – Milánói Motorkiállításon berendezett – Design Studiója. Idén a CB4X Concept ünnepli itt premierjét, újfent bizonyítva, hogy az EICMA milyen fontos a gyártó számára.
2019. 11. 05.
Az Africa Twin még fejlettebbé vált. Könnyebb, erősebb és modernebb lett, mint az előző generáció, nem mellesleg formavilága is egyedibbé vált. A módosítások az alapmodellt és az Adventure Sports változatot egyaránt érintették, így mindkét modell hatékonyabb és látványosabb formában várja a kőkemény terepes kalandokat és a kontinenseket átszelő, villámgyors, aszfaltos túrákat.
2019. 09. 23.
12 egyedi építésű CB1000R érkezik Európa minden tájáról Franciaország legnépszerűbb motoros rendezvényére.
2019. 06. 14.
A Honda Motor Europe örömmel mutatja be kettős célú és terepmodelljeit, különös tekintettel a továbbfejlesztett CRF250R-re. A negyedliteres krosszmotor megkapta a CRF450R vázát, futóművét és teljesítményfokozó újításait, nem mellesleg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel felszereltségi listáján. A CRF250L, a CRF250 RALLY és a CRF450L új színekkel és még ütősebb grafikákkal folytatja pályafutását.
2019. 05. 08.
2019. 04. 16.
2019. 04. 11.
2019. 01. 10.
Bár sorra aratják a piaci sikereket, a Honda szakemberei egy másodpercre sem pihennek. Erről tanúskodik, hogy a Honda Safety Institute (HSI), azaz a márka Barcelonában található vezetéstechnikai intézete megszerezte az Európai Képzési Minősítést (European Training Quality Label).
2018. 12. 05.
A városi közlekedés tökéletes célszerszámaként megismert Honda SH300i felszereltségi listáján immáron a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel, intelligens kulcsa pedig ezentúl az extraként rendelhető túradoboz* zárját is vezéreli.
2018. 11. 09.
Új, továbbfejlesztett elektronikai rendszerrel tették hatékonyabbá a CBR1000RR Fireblade modelleket a Honda mérnökei. A 2019-es változatok kidolgozásában a HRC MotoGP-csapat szakemberei is oroszlánrészt vállaltak, és egyetlen cél lebegett szemeik előtt: minden szempontból magasabb szintre emelni a legendás páros versenypályán nyújtott teljesítményét.
2018. 11. 09.
A Neo Sports Café stílusban fogant CB650R-rel teljesen új irányból közelítette meg a középsúlyú, meztelen motorkerékpárok piacát a Honda. Ez a páratlanul versenyképes, pörgős, négyhengeres erőforrással felszerelt modell kis tömegű acélvázra épül, és olyan kimagasló összetevők emelik a kategóriája csúcsára, mint a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópok alkotta Showa SFF villa, a radiális rögzítésű első féknyeregpár, a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens, a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló vagy az ultramodern műszeregység. A CB650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések.
2018. 11. 09.
A CBR650F helyére érkező, vadonatúj CBR650R agresszív stílussal és sportosabb üléspozícióval lép színre, hogy még lenyűgözőbb élményt nyújtson a motorozás, és persze a száguldás szerelmeseinek. A hajtóerőt ezúttal is 649 cm3-es, négyhengeres motor biztosítja, de jóval fejlettebb formában, így teljesítmény, forgatónyomaték és maximális fordulatszám terén is felülmúlja elődjét. Ennek ellenére még biztonságosabban róhatók a kilométerek, ugyanis a Honda Selectable Torque Control (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens és a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló is a szériafelszereltség része, a menetadatokról pedig ultramodern, könnyen leolvasható műszeregység tájékoztat. További fontos újítás a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított Showa SFF teleszkópvilla, valamint a radiálisan rögzített, négydugattyús első féknyeregpár, és feltétlenül említést érdemel az 6 kg-os tömegcsökkenés, hiszen ezáltal 8 százalékkal kedvezőbbé vált a teljesítmény/tömeg arány. A CBR650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések.
2018. 11. 09.
A Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető „zsebrakétája” még vonzóbb lett a 2019-es modellévre. Idomzata agresszívebbé és aerodinamikailag hatékonyabbá vált, üléspozícióját sportosabbá tették, erőforrását pedig áthangolták, így nagyobb teljesítmény, illetve forgatónyomaték kényezteti a pilótát az alsó és középső fordulatszám-tartományban. A maximális menetbiztonság érdekében a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a kuplungasszisztens immáron az alapfelszereltség része, és szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a LED irányjelző is.
2018. 11. 09.
A Honda kompakt kalandmotorja újfent történelmet írhat: vonalvezetése markáns, stílusa terepes, időjárás-védelmén javítottak, rugóútja immár hosszabb, 19”-os első kereke és változó keresztmetszetű kormánya pedig még magasabb szintre emeli amúgy is kimagasló használati értékét. Ráadásként erőforrását is tovább fejlesztették, így nagyobb teljesítménnyel és forgatónyomatékkal gazdálkodhat a pilóta az alsó és középső fordulatszám-tartományban. További újdonság, hogy a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a kuplungasszisztens alapáron jár a modellhez, és szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a LED irányjelző is.
2018. 11. 09.
A Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető streetfightere agresszívebb megjelenéssel és változó keresztmetszetű, elvékonyodó kormánnyal folytatja pályafutását. Emellett erőforrását is áthangolták, így nagyobb teljesítmény, illetve forgatónyomaték áll a pilóta rendelkezésére az alsó és középső fordulatszám-tartományban. A maximális menetbiztonság érdekében a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló és a kuplungasszisztens immáron az alapfelszereltség része, és szériatartozék a folyadékkristályos műszeregység, valamint a LED irányjelző is.
2018. 11. 09.