Három Red Dot dizájndíjat nyert a Honda
Közöttük a "Legjobbak legjobbját" illetőt, amit a Honda e érdemelt ki.
2020. 03. 30.
Közöttük a "Legjobbak legjobbját" illetőt, amit a Honda e érdemelt ki.
2020. 03. 30.
A tíz új, exkluzív videót a Honda hivatalos YouTube csatornáján tekinthetik meg a rajongók.
2020. 03. 12.
Immáron hetven éve, hogy 1949-ben napvilágot látott az első Dream D-Type, így a Honda szakemberei most kettős jubileumot ülnek – büszkén ünneplik a kerek évfordulót és azt, hogy ez alatt világszerte 400 millió motorjuk talált gazdára.
2020. 01. 15.
A Honda A2-es jogosítvánnyal is vezethető, 471 cm3-es, soros, kéthengeres erőforrással hajtott kompakt cirkálója továbbfejlesztett futóművel, váltófokozat-visszajelzővel, nyomatékhatárolós tengelykapcsolóval és átformált, kényelmesebb nyereggel folytatja pályafutását. Emellett új kipufogórendszerének köszönhetően immáron az Euro 5-ös környezetvédelmi előírásoknak is megfelel, a feláras tartozékok listáján pedig olyan tételek jelentek meg, mint a fejidom, a gyémántalakú öltésekkel varrt ülés, valamint fekete burkolatok és a szintén fekete – teleszkópot védő – gumiharmonikák alkotta készlet.
2019. 12. 18.
Leleplezik a kifejezetten zártpályás használatra fejlesztett CBR1000RR-R Fireblade-et, illetve Fireblade SP-t.
2019. 11. 05.
Zsinórban ötödször szolgál a Honda-újdonságok bemutatkozásának helyszínéül a márka – Milánói Motorkiállításon berendezett – Design Studiója. Idén a CB4X Concept ünnepli itt premierjét, újfent bizonyítva, hogy az EICMA milyen fontos a gyártó számára.
2019. 11. 05.
Leleplezik a kifejezetten zártpályás használatra fejlesztett CBR1000RR-R Fireblade-et, illetve Fireblade SP-t.
2019. 11. 05.
Zsinórban ötödször szolgál a Honda-újdonságok bemutatkozásának helyszínéül a márka – Milánói Motorkiállításon berendezett – Design Studiója. Idén a CB4X Concept ünnepli itt premierjét, újfent bizonyítva, hogy az EICMA milyen fontos a gyártó számára.
2019. 11. 05.
Az Africa Twin még fejlettebbé vált. Könnyebb, erősebb és modernebb lett, mint az előző generáció, nem mellesleg formavilága is egyedibbé vált. A módosítások az alapmodellt és az Adventure Sports változatot egyaránt érintették, így mindkét modell hatékonyabb és látványosabb formában várja a kőkemény terepes kalandokat és a kontinenseket átszelő, villámgyors, aszfaltos túrákat.
2019. 09. 23.
12 egyedi építésű CB1000R érkezik Európa minden tájáról Franciaország legnépszerűbb motoros rendezvényére.
2019. 06. 14.
A Honda Motor Europe örömmel mutatja be kettős célú és terepmodelljeit, különös tekintettel a továbbfejlesztett CRF250R-re. A negyedliteres krosszmotor megkapta a CRF450R vázát, futóművét és teljesítményfokozó újításait, nem mellesleg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel felszereltségi listáján. A CRF250L, a CRF250 RALLY és a CRF450L új színekkel és még ütősebb grafikákkal folytatja pályafutását.
2019. 05. 08.
2019. 04. 16.
2019. 04. 11.
2019. 01. 10.
Bár sorra aratják a piaci sikereket, a Honda szakemberei egy másodpercre sem pihennek. Erről tanúskodik, hogy a Honda Safety Institute (HSI), azaz a márka Barcelonában található vezetéstechnikai intézete megszerezte az Európai Képzési Minősítést (European Training Quality Label).
2018. 12. 05.
A városi közlekedés tökéletes célszerszámaként megismert Honda SH300i felszereltségi listáján immáron a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) is szerepel, intelligens kulcsa pedig ezentúl az extraként rendelhető túradoboz* zárját is vezéreli.
2018. 11. 09.
Új, továbbfejlesztett elektronikai rendszerrel tették hatékonyabbá a CBR1000RR Fireblade modelleket a Honda mérnökei. A 2019-es változatok kidolgozásában a HRC MotoGP-csapat szakemberei is oroszlánrészt vállaltak, és egyetlen cél lebegett szemeik előtt: minden szempontból magasabb szintre emelni a legendás páros versenypályán nyújtott teljesítményét.
2018. 11. 09.
A Neo Sports Café stílusban fogant CB650R-rel teljesen új irányból közelítette meg a középsúlyú, meztelen motorkerékpárok piacát a Honda. Ez a páratlanul versenyképes, pörgős, négyhengeres erőforrással felszerelt modell kis tömegű acélvázra épül, és olyan kimagasló összetevők emelik a kategóriája csúcsára, mint a 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópok alkotta Showa SFF villa, a radiális rögzítésű első féknyeregpár, a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) névre keresztelt teljesítményszabályozó, a kuplungasszisztens, a nyomatékhatárolós tengelykapcsoló vagy az ultramodern műszeregység. A CB650R nyújtotta élményről az A2-es jogosítvánnyal motorozóknak sem kell lemondania, a modellt ugyanis 35 kW-os változatban is értékesítik* a márkakereskedések.
2018. 11. 09.