IZGALMAS ROHAM A PIROS TARTOMÁNY FELÉ
A függőséget okozó négyhengeres motorból kihoztuk a legjobbat.
Lássuk a tényeket! A gépszörny csúcsteljesítményét 93 LE-re (69,6 kW) tornáztuk fel. Azonban a Honda kereskedők egyszerűen korlátozhatják a teljesítményt az A2 kategóriájú jogosítványnak megfelelőre. A CBR650R kategóriája legjobb teljesítmény-tömeg arányával büszkélkedik. 63,4 Nm-es nyomatéka kivételesnek számít, piros tartománya pedig csak 12 000 f./percnél kezdődik. A soros, négyhengeres, DOHC-vezérlésű, 16 szelepes motor biztosan felhívja magára a figyelmet. A nyomatékhatárolós tengelykapcsoló megkönnyíti a felfele és lefele való váltást, míg a Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC) mindig megőrzi a hátsó kerék tapadását, így bátran dőlhet be a kanyarokban. Továbbfejlesztettük a kettős légbeömlő rendszerben a légszűrők belső szerkezetét, és megnöveltük a kipufogócső átmérőjét, így javítva a gyorsulást 7000 f./perc környékén.