Állítható szélvédő
Most ülve és álló helyzetben is egyszerűbb egy kézzel beállítani.
Térj le a kitaposott útról!
Az éles, új első burkolat prémium SUV-stílust sugároz, míg a két LED projektoros fényszórók széles fénysugarakat vetítenek előre. Az irányjelzőket beépítettük a nappali menetfényekbe, így egyértelműbben és jobban láthatóak, ami nagyban fokozza a gyalogosok és a többi közlekedő biztonságát. Az X-ADV esetében azonban a forma egyenrangú a funkcióval: ez a robogó számos praktikus megoldást kínál, ilyen például az ülés alatti tároló (élénk belső világítással és kényelmes belső rekeszosztóval), az elöl elhelyezett, könnyen hozzáférhető tároló, a sima lábtartó és az 5 fokozatban állítható szélvédő – hogy a mindennapos közlekedés kellemes élmény maradjon.
A legjobb teljesítményt várja el. Megvan: 43 kW-os csúcsteljesítmény, súlyos 69 Nm-es nyomaték már 4750 fordulat/percnél. A Throttle by Wire vezérlés és a négy alapértelmezett vezetési mód - STANDARD, SPORT, RAIN és GRAVEL - lefedik a városi és a földutakat, valamint a kettő között mindent, és emellett teljesen testreszabható is. A Honda Selectable Torque Control újonnan optimalizált, hogy a RAIN és GRAVEL üzemmódban simább legyen a tapadás szabályozása. És az új CRF1100L Africa Twinhez hasonlóan a duplakuplungos automata váltó (DCT) is jelentős fejlesztésen esett át, így egyszerűbb az indítás és a megállás, és a motor alacsony sebességnél is kiválóan kezelhető, amihez az új sebességtartó automatika is nagyban hozzájárul.
Legyen szó a városi aszfaltról vagy terepről, az X-ADV agilis vázának köszönhetően mindenhol kifogástalanul irányítható. Ennek az alapja az acélcsőből készült, gyémánt alakú főváz, a hosszú löketű (153 mm/130 mm elöl és hátul) fordított villáknak és a hátsó Pro-Link rugóstagnak köszönhetően pedig kevésbé érezhetők a bukkanók. A függőleges üléspozíciónak köszönhetően pedig a vezető minden irányba jól lát, és hatékonyan irányíthatja a motort. Az ülésmagasság 820 mm, maga az ülés pedig, amely most 10%-kal több uretánhabot tartalmaz, kényelmes és kontúros, hogy könnyen elérje a földet. És hogy mi teszi fel a koronát az egészre? A 17/15 colos, 120/70-17 és 160/60-15 abroncsokkal szerelt első-hátsó kerékkombináció nagyobb motoroknál megszokott szintű tapadása.
A fenntarthatóság terén kitűzött céljaink elérése érdekében termékeinkben egyre nagyobb a Durabio™, egy biológiai alapú polikarbonát gyanta. Az új X-ADV esetében mind a burkolatban, mind a szélvédőben megtalálható ez az anyag.
43 kW-os csúcsteljesítmény és reszponzív működés az alacsony-közepes fordulatszám-tartományokban: ideális választás, akár a városba jár be munkába, hétvégi kirándulásra indul vagy terepen túrázna.
Az átfogó átalakításnak és az elektronikus gázmarkolat optimalizálásának köszönhetően a DCT mostantól jóval simább indulást és megállást biztosít, és a motor az alacsony sebességen bevett U-kanyaroknál is egyszerűbben irányítható.
Az új rendszer tökéletesen szinkronizálódik a DCT-vel, és könnyen használható és beállítható, csökkentve a fáradtságot a hosszabb autópályás utakon.
Az erős napfényben is jól leolvasható, háttérvilágítással ellátott négyállású kormánykapcsoló egyszerűen kezelhető, a Honda RoadSync okostelefonos csatlakoztathatóságának köszönhetően pedig a képernyőn akár navigációt és más funkciókat is megjeleníthet.
Egyszerű: tegye be a zsebébe az intelligens kulcsot, és már indulhat is! Ez a kulcs működteti a gyújtást, az üzemanyagtöltő-sapkát és az ülésnyitást, valamint az opcionális Smart Top Boxot is.
Az ülés alatti csomagtér 22 literes térfogattal rendelkezik, és egy teljes méretű, bukósisakot is befogad, valamint egy USB Type-C aljzat is található az okostelefon töltéséhez. A rekeszben mostantól még jobb LED világítás található, és új csomagtérelválasztó is rendelkezésre áll, hogy a holmik ne mozogjanak menet közben.
A kivételes kevesek számára. Az X-ADV Special Edition különleges festéssel, grafikával és hozzáállással írja át a szabályokat. Készen állsz valami másra?