Új időszámítás kezdődött a világ leghíresebb luxustúrázójának történetében.
Egy gyönyörűen kivitelezett gép, ami kényelem, technika és innováció terén is új mércét állít a motorkerékpárok világában. Elektronikus gázmarkolat négyállású üzemmódkapcsolóval (TBW), hétfokozatú, dupla kuplungos automatikus váltó (DCT), kipörgésgátló (HSTC), valamint új motor és futómű – a Honda Gold Wing ismét szintet lépett, és semmi nem ér a nyomába.
A legfejlettebb „Menj bárhová!” motor, amit valaha készítettek
Megnövelt méretű, 24 literes üzemanyagtartállyal, kartervédővel, bukócsővel, hosszabb rugóutakkal és nagyobb szabad hasmagassággal segíti a túrák szerelmeseit. Mindemellett DCT-vel, váltóasszisztenssel és nyomatékhatárolóval ellátott tengelykapcsolóval, háromállású üzemmódkapcsolóval, valamint fűthető markolattal szereltük fel a modellt, mert az igazi kalandok soha nem érnek véget...
A végtelen kalandvágy határozza meg személyiségét.
EAz Adventure Sportshoz mérten minimalista a megjelenése. Könnyebbé, letisztultabbá és céltudatosabbá vált, de a szíve még mindig ugyanazt a tempót diktálja. Az elektronikus gázmarkolat csak egy a jelentős újítások közül, legalább ennyire fontos, hogy a szívó- és kipufogóoldali kialakításon is optimalizáltunk, valamint háromfokozatú kipörgésgátlóval, váltóasszisztenssel és nyomatékhatárolós tengelykapcsolóval (köznyelven csúszókuplunggal) láttuk el a típust. Szintén vadonatúj az inverz, folyadékkristályos kijelző, amelynek stílusa Dakar-versenymotorunkét idézi.
Egy utcai harcos Café Racer, ami nagyban eltér a műfaj hagyományos képviselőitől.
Négyhengeres erőforrás kimagasló forgatónyomatékkal a középtartományban. Elektronikus gázmarkolat (throttle-by-wire), háromállású üzemmódkapcsoló, szabályozható motorfék és kipörgésgátló – a rendkívüli erő kockázat nélkül kihasználható a teljes fordulatszám-tartományban. Ráadásul könnyebb is, mint az elődmodell. Két testvére a CB125R és a CB300R szintén egyedülálló személyiség.
Minden idők legkedveltebb Hondája visszatér.
Idestova hatvan éve rajonganak érte a vásárlók szerte a világon. Megfizethető és megbízható kismotor, amely önerejéből vált klasszikussá. A modell összetéveszthetetlen, retró stílusban tér vissza a piacra, de a legmodernebb technikai megoldások teszik naprakésszé. Első-hátsó tárcsafék, blokkolásgátló, digitális kijelző és fénydiódás világítás – csak hogy párat említsünk az „újkori” kiegészítők közül.
A Honda funbike-ja szintén visszatér a piacra 2018-ban.
A modell 1961-ben, a Honda motorsport-témájú vidámparkjában, a Tama Tech Parkban látott napvilágot, a suzukai versenypálya közvetlen szomszédságában. Később, 1967-ben a Honda – Monkey néven – megépítette a közúti változatot, és a modellt azóta is elképesztő kultusz övezi. A most bemutatkozó változat fordított teleszkópvillával, első-hátsó tárcsafékkel, blokkolásgátlóval, digitális kijelzővel, krómozott díszítőelemekkel és erős, 125 köbcentis motorral érkezik a kereskedésekbe.
A világ első szabadidő-motorja.
A robogók használati értékét és a kalandmotorok különleges szellemiségét ötvöző X-ADV ugyancsak megújult a 2018-as modellévre. A háromállású kipörgésgátló és az Africa Twinből átemelt, gyorsabb, közvetlenebb váltásokat garantáló G-kapcsoló előnyei már az első métereken érezhetők. Gondolván az A2-es jogosítvánnyal motorozókra, a típus 35 kW-os változatban is elérhető.