Honda CRF250 Rally

KALAND BÁRHOL, BÁRMIKOR

A DAKAR
SZELLEMISÉGE

KALANDVÁGYÓKNAK

Kis hengerűrtartalmú gép a tapasztalt, többcélú motort keresőnek.

A HRC CRF450 Rally stílusában pompázó CRF250 Rally nemcsak úgy fest, mint egy kőkemény sivatagi versenymotor, hanem tényleg ideális a világ körüli túrákra. Tervezésénél a valódi utazók igényeit vettük alapul, így a kis tömegen és a könnyű kezelhetőségen volt a hangsúly. Mindegy, hogy a világot vagy csak a háztömböt szeretné megkerülni, a CRF250 Rally aszfalton és terepen is tökéletes partner.

VÁLASSZON STÍLUST!

Enduró vagy Adventure – melyik illik Önhöz?

CRF250 RALLY Kettős célú, kalandmotoros stílusú modell EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. Az alapfelszereltség része a Showa felfüggesztés és a 10,7 literes üzemanyagtartály is. 1455 mm-es tengelytáv, 270 mm-es szabad hasmagasság, 895 mm-es ülésmagasság, kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) fékrendszer, valamint LED-világítás és -irányjelzők.
CRF250L Kettős célú, enduróstílusú motorkerékpár EURO4-es, DOHC-vezérlésű, négyszelepes erőforrással. Az alapfelszereltség része a Showa felfüggesztés és a 7,8 literes üzemanyagtartály is. 1445 mm-es tengelytáv, 255 mm-es szabad hasmagasság, 875 mm-es ülésmagasság és kétcsatornás blokkolásgátló (ABS) fékrendszer.

Az ülésmagasság 895 mm, azaz 20 mm-rel nagyobb, mint a CRF250L-nél. Ez még könnyebbé teszi a tájékozódást, valamint a terepakadályok felmérését.

BELÜLRŐL FAKADÓ ERŐ

Az erőt és inspirációt egy közeli rokon, a CRF250L adja.

A modellben egy továbbfejlesztett, az EURO4-es környezetvédelmi előírásoknak megfelelő, 250 köbcentis, folyadékhűtésű, egyhengeres erőforrás dolgozik. A négyszelepes, DOHC-vezérlésű hajtómű 8500-as percenkénti főtengelyfordulatnál jelentkező csúcsteljesítménye nem kevesebb, mint 24,4 LE, legnagyobb forgatónyomatéka pedig eléri a 22,6 Nm-t (6750 f./perc). Mindehhez az áttervezett levegőszűrőház és az új, könnyebb kipufogórendszer is hozzájárul.

A haspáncél megvédi a gép alját a fizikai behatásoktól, a váltókar pedig behajlik az eséseknél, így nem törik le.

Masszív, elnyűhetetlen alapok

A fejlett erőforrás acélcsövekből összeállított vázban kapott helyet, amely kellőképpen erős a hosszú, terepes túrákhoz. A két hídnyúlvány és az Y alakú bölcső ovális keresztmetszetű.

Megfelelő egyensúly

Az elsődleges kiegyensúlyozó tengely kioltja a motor kellemtelen rezgéseit, a hatfokozatú váltót és a tengelykapcsolót pedig úgy terveztük, hogy ne csak könnyű legyen kezelni, hanem a terepezés jelentette nagyobb terheléssel is megbirkózzon.