BEMUTATKOZIK A VADONATÚJ, NAGYKÖBCENTIS HONDA REBEL

  • Az új CMX1100 Rebel a klasszikus megjelenést ötvözi a vadonatúj technológiával
  • Készen áll a pihentető cirkálásra és a tempós kanyarvadászatra
  • Karakteres soros, kéthengeres motor 98 Nm nyomatékkal és 64 kW teljesítménnyel
  • A lágyan kezelhető bobber kiváló minőségű felfüggesztést és fékeket tartalmaz
  • 4 vezetési mód, 3-fokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (Honda Selectable Torque Control, HSTC) és egykerekezés-gátló
  • Dupla Kuplungos Automatikus Váltóval (DCT) is megrendelhető a modell

A Honda Motor Europe büszkén mutatja be a 2021-e európia motorkínálatának legújabb tagját: a CMX1100 Rebel-t.

A 2017-ben bemutatott, A2 jogosítvánnyal is vezethető, 500 cm3-es kéthengeres CMX500 Rebel egyedülállóan és sikerrel ötvözte a klasszikus custom motorkerékpárok és az újkori gépek stílusát - úttörő ötleteket. Ez a modell több, mint egyszerű közlekedési eszköz: sokkal inkább egy életérzés, az önkifejezés ámulatba ejtő, különleges formája; nem hiába lett Európa-szerte 2019-ben a Rebel, az eladási adatok alapján, a harmadik helyezett a custom motorok rangsorában.

2021-re a CMX500 Rebelnek nagyobb, feltűnőbb testvére született: a CMX1100 Rebel. Éppoly karakteres, akárcsak társa, de nagyobb csúcsteljesítmény és gazdagabb felszereltség jellemzi, így motorosok még szélesebb tábora találhat eszményi társra az új CMX-ben.

A CMX1100 Rebelnek tulajdonképpen két személyisége van. Egyikhez a kényelmes, pihentető cirkálás, másikhoz az izgalmakkal teli kanyarvadászat áll közel.

A kisebb motorról „átülők” értékelni fogják a CMX1100 Rebel kezelhető méreteit, hiszen az ülésmagassága 700 mm, a menetkész tömege 223 kg; a tapasztaltabbak pedig azonnal élvezhetik az motor kezelhetőségét – jellegzetes, acél csővázát, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű patronos első teleszkópokat, a hátsó, állítható előfeszítésű, lengéscsillapítókat és a radiálisan rögzített négydugattyús első féknyerget.

Ám legyen szó bármelyik típusról, a – CRF1100L Africa Twinből érkező – karakteres, bivalyerős sorkettest alighanem imádni fogják. Az 1084 cm3 garancia a tengernyi nyomatékra és a jellegzetes, tekintélyt parancsoló kipufogóhangra. A modern, kifinomult erőforrást több ponton is módosították, így egészen másként viselkedik, mint az ikonikus kalandmotorban és kiválóan illik a cruiser-küldetéshez. A kategóriájában elismerésre méltó a 87,04 LE-s (64 kW-os) csúcsteljesítménye és a 98 Nm-es legnagyobb forgatónyomatéka.

A nagy Lázadó lecsupaszított stílusa, minimalizmusa sokat elmond. Vonzza a tekintetet az alacsonyra helyezett, 175 mm átmérőjű, köralakú fényszóró, amely a régi időket idézi, akárcsak az irányjelzők, az ovális, síküveges, ám a LED hátsó lámpa azonban kortárs dizájnelem és kétségtelenül a Rebel modern műszakiságára utal. Akárcsak az elektronikus gázmarkolatra (Throttle By Wire, TBW) épülő motorvezérlés, az összesen négy menetüzemmód, a háromfokozatú Honda Állítható Nyomatékszabályozó (HSTC), az egykerekezés-gátló, a sebességrögzítő és a Dupla Kuplungos Automatikus Váltó (DCT).

A klasszikus megjelenés és a legmodernebb technológiák különleges kombinációja azt jelenti, hogy az új CMX1100 Rebel valami üdítően egyedülálló lehetőséget kínál egy olyan piacon, ahol az igazi innováció nehezen elérhető

Az új Rebel 1100 megtekinthető itt.